keskiviikko 13. huhtikuuta 2011

uusia hoitomuotoja ja lisää kevään merkkejä

Outo sylihoito:

Lapsen laskettava alleen

Jopa tuhat lasta on voinut joutua vaaralliseksi syytetyn "turvaistamisen" kohteeksi Hyvinkään sairaalassa.

Iltalehti, Keskiviikko 13.4.2011 klo 10.57 (päivitetty klo 11.05)

ja yllättäen psykiatrisen osaston normaalia käytäntöä..

- Mia! nyt rauhotut!
- enpäs ku mua pani isäpuoli peppuun ja äiti katto vieressä, nyt en enää saatana rauhotu!
- Mia, viimeisen kerran nyt lopetat sen heijaamisen ja itsesi raapimisen!
- en varmaa vitun fasistihomohoitaja!
- selvän teki! mä turvaistan sut!
- ei turvaistamista!

kolme tuntia myöhemmin..

- voisinko mä päästä välillä vessaan, setä on nyt pitänyt mua sylissä kolme tuntia ja mä olen ihan rauhallinen.
- enpä usko..
- ihan oikeasti mulla tulee pissat alle
- antaa tulla vaanhh.(rasva tirisee)
- miksi sedän ääni on noin omituinen?
- anna sen pissan nyt vaan tulla, senkin irtas pikkupentu!

joo-o.. kuullostaa hyvältä. varmaankin tehokas. joskus musta on vaikea, että me tosiaan eletään vuotta 2011. enää ei sillai ajattele, että voi kauheeta suomessa? ei meillä suomessa?
vittu tämä on sellanen kieroutumien tyysija, että jos jossain niin suomessa..
meillä on oikein historiallisia esimerkkejä "hyvistä" käytännöistä. esim. keskitysleirit.
saksalaiset sitten vain päivitti homman.. mutta idean isät asuivat pohjolassa..
isänmaa, fy fan!

toisalta tällainen virtsaterapia voisi saavuttaa suosiota vartuneemmassa väestössä. saataisiin pissaleikit terapioiden listalle.

virtsaterapia on sinulle, joka:
- saat pissaamisesta seksuaalista tyydytystä
- nauttit kun saat astua kultaiseen suihkuun
- tykkäät, että sinua kohdellaan kuin koiraa
- olet kokeillut ns. normaaliterapiat, eikä mikään tunnu auttavan

Kuka myrkyttää koiria Keravalla? 

jaahas, se on yksi kevään merkki taas puhjennut keskuuteemme...

- mä en kestä koiran PASKAA!, mun on tehtävä tälle jotain.. mutta mitä?

- kuuntele minua. olen ääni päässäsi, voit kutsua minua... vaikka Jumalaksi.

- okei..mimimi..

- turpa kiinni ja kuuntele, vitun avuton rääpäle. nyt menet k-kauppaan ja ostat makkaraa oikein reippaalla kädellä, tunget ne käyrät täyteen lasimurskaa ja muuta mukavaa..

- mitä?

- kyllä, nyt lopetat sen joka keväisen nillittämisen koiran paskasta ja teet asialle jotain. TAPA KOIRA!

- mut en mä ha..

- TAPA KOIRA!

- okei sit.


                                                           - Kohta tytöt poika sätkii!

                                         

                                            

 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti