tiistai 12. huhtikuuta 2011

homokirkko ja post-edeniläinen maailmankatsomus

Kirkosta eroaminen kiihtyi taas heterokampanjan myötä 


viime vuonna alkanut ja tänä keväänä jatkunut joukkopako herramme kristuksen temppelistä nostattaa tunteita edelleen pullamösön ja virtsankarkailun siivittämissä keskusteluissa. niin cafe brahessa, kuin muissakin kahvia (tuota saatanan mustaa sylkeä) myyvissä ajanviettopaikoissa. missään ei voi välttyä näkemästä miten kiihkeästi ihmiset pärskivät kahvia, mielipiteitään, sylkeä, verta (ientulehdukset) ja irtoilevia hammaspaikkoja (julkinen hammashuolto) sellaisella kiivaudella kansaihmisten kuorittuihin ja purkkiruskettuneisiin kasvoihin, että on aika nostaa kissa ja hiiret pöydälle.



 jeesus oli hinuri, sateenkaariväkeä, iloinen hintti. eikä siinä mitään, niin oli myös jokainen suuri kreikkalainen filosofi..

- jäbät hei.. ei jaksa enää miettiä eksistenttisiä, mennään homoilemaan!

- jeee!

muutamia todisteita, jotka puhuvat jessen homouden puolesta:

1. sillä ei koskaan ollut suhdetta naisiin, ainoastaan siihen mariaan ja sekin sellainen platoninen, mä pelastan sut huoraamisen ikeestä-tyylinen juttu.

2. kundeja riitti 12 kappaletta, raavaita miehiä: kalastajia etc... (katso: tom of finland)

3. se pesi niiden jalkoja (fetissi?)

4.- "minä olen tullut tänne syntisiä varten." (katso: pet shop boys- it`s a sin)

5. jeesus tykkäs bilettää. (vedet viiniksi ja sitä rataa)

6. julisti rakkautta ja yhdenvertaisuutta.

7. pukeutuu hameenkaltaiseen asuun ja "vaipoihin", ei mennä enempää tuohon vaippa aiheeseen tässä.

8. ainoastaan naiset itki sitä siellä ristillä, homokaverit livistivät ja kielsivät homouden tai homosuhteen kaveriin.
tyypillinen reaktio kun jää kiinni "epänormaalista" toiminnasta, jonka auktoriteetit ovat tuominneet häpeälliseksi. ihan ymmärrettävää.


okei! se jeesuksesta.

post-edeniläisen maailmankatsomuksen mukaan me ollaan kaikki enemmän tai vähemmän syntisiä ( pet shop boys - it`s a sin). aatami ja eeva aloittivat tämän ruumiinaukkojen tutkailun ja siitä ei isä kaikki valtias pitänyt. kysymys kuuluukin, miksi jättää houkutuksia niinkin tylsään paikkaan kuin eden. kaikki sovussa, ei mitään tekemistä. sitten sanotaan, että älkää vaan syökö tosta puusta. skitsoa, eikö totta? ja totta kyrvässä ne menee ja syö ja sekoaa omista elimistään. kukapa ei olisi ollut teini-ikäinen.

ja otsahiessä on sinun orgasmisi hankittava, vai oliks se leipä? vitun väliä..

hyvän ja pahan tiedon puun?

oliks se seksuaalisuus hyvää vai pahaa, jos pahaa niin mitä on jätetty kertomatta? se hyvä tieto? mitä se oli?
että me ollaan kaikki seksuaalisesti tasa-arvoisia, vaikka toisille maistuu äiti, toisille tytär ja toisille isukki?

eli jos asia on edelleen ikäänkuin auki, kaikkea informaatiota ei ole saatavilla ja raamattua voi tulkita miten se itselleen sopii, niin onko se silloin pätevä informaationlähde käyttäytymismallien arviointiin ja paremmuusjärjestykseen laittamiseen? minusta ei. ja sehän voi olla.. nyt valmiina!.. ihan vaan tarua, hups.. sepitelmää.. ei se ole välttämättä ollenkaan jumalallista alkuperää ja vaikka olisikin tässä on aina se varaa, kun kerrotaan jollekin ja joku kertoo sen sitten kolmannelle ja vielä käännetään eri kielille, niin merkitykset katoaa, muuttuu..
ja jos se onkin jumalallista alkuperää, voidaan myös olettaa, että kaikki muutkin uskonnoliset kirjoitukset ovat tosia, skientologia? tom cruise, tätä ei tarvitse kai jatkaa? eli kai nekin tulisi ottaa mukaan arvioimiseen ?

vai voidaanko pokkana väittää tämä tässä (raamattu) on jumallista alkuperää ja esim. veda-kirjat ei? aika pöhöttynyttä ja omahyväistä.

eli loppupäätelmiä:

- jeesus oli jos nyt ei totaali-homo, niin ainakin sellainen friikki, minkä kanssa päivi räsänen ei suostuisi istumaan samassa pöydässä.
- raamattu on kirja, ei mikään käyttäytymistä saneleva koodi, ei ainakaan päivi räsäselle, se on unohtanut muutamat pointit esim. älkää tuomitko, ettei teitä tuomittaisi, vai miten se meni?
- hyvän ja pahan tiedon puu oli.. kaikki valmiina... tatatarraaaagh! ilmeisesti huumekasvi! hallusinogeeni.
(katso: jumalan liha, Psilocybe ja Stropharia), pitäisköhän suomen kirkonkin ottaa se sieni osaksi sakramenttia? voisin veikata, että jumalan huone pulistelisi populaa sunnuntaiaamuna..

ja kaikki olisivat tyytyväisiä!

hei, sienestäjä! älä kiirehdi suotta:

Psilocybe semilanceata

on yleisin silokki Suomessa lantamadonlakin ohella. Lakki noin sentin, siinä tunnusomainen, nännimäinen nuppi. Jalka ohut, noin 5-12 cm. Tuoreena sieni on harmaanvioletti, ehkä ruskeansävyinen, lakissa raitalippa; kuivuttuaan lakki kellertyy kullan prismaan. Heltta tummanpunainen tai ruosteenruskea. Paleltunut sieni tummankeltainen.

Sientä esiintyy loppukesästä kosteilla ilmoilla ruohottuneilla niityillä, laidunmailla polkujen varsilla ja mieluiten happamassa maassa. Sieni viihtyy hyvin röyhyvihvilän (Juncu effusus) keskellä. Kerääminen vie aikaa ja vaatii tietynlaista intuitiota, tai kuten John Cage sanoo: "Hurja kohtaaminen avaruusajassa, sinä ja sienet. Se on ennalta arvaamaton tapaaminen, eikä sitä voi kiirehtiä."



peace, love and space, Frank

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti