maanantai 20. kesäkuuta 2011

kirjeitä hajarakennusalueilta

Yy, Kaa, Koo, Nee!! Go!

miksi ei yksikään hyvä kirja ala kuin kunnon punkralli? kuka kirjoittaa ihmissuhdepalstoille? tyyliin, hyvä sylvi; olemme mieheni kanssa onnellisesti naimisissa jo neljättä vuotta. viime viikolla kuitenkin yllätin hänet (mieheni) naimassa naapurin seppoa (nimi muutettu) perseeseen meidän keittiössä. olen hämmentynyt? mitä pitäisi tehdä? tai ylipäätään ajatella tällaisesta toiminnasta?

no, rakas vitun surkea kyselijä. ensinnäkin sinun ei pitäisi kirjoittaa siitä tänne vaan puhua siitä miehesi kanssa. me halutaan draamaa ja kun sitä saadaan niin juostaan kirkuen kirjoittamaan lehtien ihmissuhdepalstoille, päivittämään fb-sivut ja juoruamaan blogiin. ja muuttuuko mikään paremmaksi?

totta kai muuttuu. me muut saadaan ajatella, että hyvä luoja onneksi toi ei sattunu MULLE. vittu mä en ikinä pääsis yli jos mun mies panis naapurin setää meidän keittiössä tai koiraa, tai tunkisi pikku-liisin gerbiiliä perseeseen kesken iltatoimien. ei siitä mä en kyllä pääsis yli tai ympäri. joten näistä asioista on huomattavasti miellyttävämpi lukea kuin kokea.

- mua kiinnostaa sellainen asia kuin rautatie

no vittu sehän on hienoa. niin meitäkin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti