keskiviikko 8. kesäkuuta 2011

betoni, kesäjatkis jota mansonkin lukee

sitten me tosiaan lähdetään "kiitämään" noin kymmenen kilometrin tuntivauhtia.

- kato mä olen opettanut mun kivekset ajamaan

pappa voihkaisee ja heittää kassinsa rattiin.

- opin tämän tempun noin 70 vuoden kunnioitettavassa iässä, silloin kivekset olivat jo tarpeeksi laskeutuneet. ovatkos sun kiveksesi jo laskeutuneet? jos saan udella. tää on muuten kätevää kun antaa kivesten ajaa, jää kädet kaikkea muuta toimintaa varten.

pappa jodlaa ja heiluttelee laihoja raajojaan ilmassa kuin chulthu lonkeroitaan kylvyssä.

- häh?

- onko kiveksesi jo laskeutuneet? 

- joo, on (mutta ei ihan noin railakkaasti kuin sun, vitun friikki)

- mitä sä mutiset?

- et laita mankka päälle.

pappa alkaa kaivaa hanskalokerosta c-kasetteja.

- no niin johan löytyi!

se hihkaisee ja lyö homeisen tdk:n sisään pesään ja kohta nissan insanityn (mulle tulee hieman oksennusta suuhun jo ajatuksesta) sisätiloissa raikaa esa pakarisen joensuun elli. mun on pakko yrittää puhkoa tärykalvoja sormilla, mutta en vahingokseni saa sormia työnenettyä tarpeeksi syvälle.

- kutiaako?

pappa kysyy ja yrittää työntää sormeaan mun korvaan.

- pidä ne kätes omalla puolella. ei kutia. tää musa saa mut haluamaan kuolla.

- älä pilkkaa esa "muthafucker" pakarista, suomen ensimmäistä räppääjää, east side 4 ever esaa. tuota riimittelijää saatanan armosta. hänen tarunhohtoiset levytykset tulevat vielä saamaan ansaitsemansa paikan joka kodin kokoelmissa ennen kuin minusta henki lähtee.

mun on pakko epäillä jätkän vuodatusta esa pakarisen nousevasta suosiosta. mutta en sano mitään. papan kivekset muuten hallitsevat ohjaamisen jalon taidon mitä jouhevimmin. niillä on todellinen ylimaallinen aisti tiehen. kyyti on pehmeää mutta hidasta. edelleen ykkösellä ja kaasupohjassa kolmeakymmentä kilometriä tunnissa asfalttia ahmiva nissan kerää katseita kaikkialta.

- meidän täytyy hoitaa jostain kokaiinia ja halukkaita narttuja.

pappa tiedottaa. halukkaita narttuja? kokaiinia? millä vitun lihaksilla?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti