keskiviikko 29. kesäkuuta 2011

Galaktisen Liiton aaveet

mellakka.
desingunivormuihin puetut poliisit ampuvat kohti vasemmistoradikaaleja.
adidas.
carhartt.
vanhaa kunnon che-paitaa. palestiinahuiveja. polttopulloja.
klassikot säilyvät aina.
kiviä. keppejä.
versus.
automaattiaseet. kaasut.

sammutan television.
lataan aseen.

sniffaan viivat heroiinia.
vaikka en oikeastaan tarvitsisi näitä vanhanaikaisia kemikaaleja. istukkeet hoitaisivat homman.
jos haluaisin.
sanokaa minua nostalgiseksi.

ulkona kaduilla haisee peseytymättömät ihmisruumiit. kiima. jokin vielä alkukantaisempi.
öinen BANGkok.
smaragdibuddhan asuinsija.
neonvalokiirastuli. shemaleja. diilereitä. katulapsia. turisteja. karaokea.

skytrainissa voin ajatella.
sähkeet jotka lojuvat lukemattomina sängyllä.
ei mitään väliä.
enkelit ja tuhka.
ei mitään väliä.

suuri kokeilu. vittu pelkkä raunio.

ei.
mitään.
väliä.

jotain kuitenkin.

yhtiö. kuoletetut luottokortit. raportti.

se mitä en ole kirjoittanut.
en kirjoita.

heroiini saa mut lämpimäksi ja turraksi. mä en enää halua olla täällä.
tarkemmin:
minä

mies joka kirjoittaa. raportteja. mullistuksista. siitä miten uhraukset ovat tarpeen. miten liitto ja yhtiöt ovat aina ensisijaisesti meitä varten.

yö sulaa kultaiseksi kajoksi kun tiedän mitä tehdä.

arabikortteli.

helposti
uudet paperit. vaatteet. ase. kello. puhelin. ehkä tuhottu paikannin.
pois kartalta.
ulottumattomiin.

siirrä kaikki data.
piilota.
ainoa asia joka voi pitää mut hengissä.
tarpeeksi kauan
sen jälkeen

vittuun täältä.


493 tuntia jälkeen täydellisen tuhon

whitechapel on edelleen sumua. hevosenkavioiden kaikuja. viiltäjän aavetta.

kaikki on väärin.

mä makaan nurmikolla.
aamukaste.
istukkaat tuottavat 4-metyyliaminoreksinia.

mä tunnen itseni rauhalliseksi. keskittyneeksi.
ja silti

kaikki on väärin.

yhtiö ei enää ole ottanut yhteyttä. olen joko päässyt pakoon tai minusta on tehty sopimus. veikkaan molempia.
veikkaan, että mahdollisuuteni ovat huonot.
surkeat.
vitun geenimuokatut sotilaat on päästetty irti. ei mene kauaa että ne haistavat minut. sen jälkeen on ihan sama kuinka paljon valonarkaa matskua mulla on jemmassa. sitä tekee päätöksiä. toimii tietyllä tavalla ja seurauksia ei oikeastaan edes ajattele.
mutta.
jokin muuttui siellä.

vaikutusalueella.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti