keskiviikko 29. kesäkuuta 2011

Galaktisen Liiton aaveet

unet.
pitää mut hereillä.

koko matkan thaimaaseen.

ne tiesi mitä tulisi tapahtumaan.
eivät välittäneet.
vittuakaan.
kolme miljoonaa kuollutta.

ei enää elvytettävissä. totaalinen kuolema.

toisinaan mä haaveilen sellaisesta.
olemattomuudesta.
se on kuitenkin tällä hetkellä täysin poissuljettu mahdollisuus.
monella tasolla.

kundaliinijooga.
pitää mut tasapainossa.
ulkoisesti.
sielun herääminen.
se ei oikeastaan ole kovin korkealla mun listalla.

mutta mun tarvitsee keskittyä. saada jokin kuva.
jotain mihin tarttua.
jotain muuta kuin ruskeaa heroiinia ja huoria.
muuta kuin tämä 200 krediitin vuorokaudessa maksava huone.
muuta kuin unet.
valvominen.

tuhkaa.

aistiharhoja aiheuttavaa  tuhkaa.

vihreiden enkeleiden ympärillä.

- minä olen arkkienkeli. minä olen laskeuma-alue
mä sanon ääneen kylpyammeessa, jonka valumarmoriin on pinttynyt ruumiin ääriviivat.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti