torstai 9. kesäkuuta 2011

betoni, sekakäyttäjän märkäuni

pappa on nyt verhottu keltaiseen. nahkaan ja kankaaseen. esi-isä näyttää ihan pervolta talitintiltä mikä on parannus pelkkään pervoon, ainakin mun kirjassa. me kuunnellaan kasettimankasta pakarisen hittikimaraa ja ajellaan kohti keskustaa. aurinko roikkuu horisontissa muutamalla vaaleanpunaisella kynnellä. joo-o, kuin tyhmä pikku narttu. me käytiin hakemassa koksua joltain esi-friikin kaverilta kunnallissairaalasta. se näytti vitusti vesa-matti loirilta, mut se oli nainen. pappa kohnas sitä elähtänyttä narttua. nylkytti sen kinttua kuin kiimainen koira. sitten me vedettiin viivoja ja lähdettiin taas ajelemaan. mulla on lämmin ja suht seesteinen olo. koksu turruttaa mun naaman ja kurkun. mä en jaksa oikeastaan puhua. esi-friikillä sen sijaan riittää juttuja.

- hiihtolomaviikon torstaina polkaisin autolla kohti nauvoa. päämääränä vihdoin taas utö, jota pidetään modernin magian ja satanismin tyysijana. sitä ennen mä ajoin pääni pyöveliksi ja aloin kirjoittaa ajatuksiani uudesta filosofiasta, joka perustuu maallisiin nautintoihin kuten nakkisoppaan ja anaaliseksiin. kuunteleks sä?

- ööh..

pappa jatkaa dementistä monologiaan. hankaa kokaiinia tekohampaiden kiinnityspintaan ja lyö leegot takaisin suuhunsa.

- mihin me ollaan menossa?

mä kysyn jotain kuudenkymmenen ihmiselämän jälkeen. ja heti sen sanottuani mua alkaa kaduttaa mun tiedonjanoisuus.

- tuo onkin yksi niistä kysymyksistä joka on piinannut filosofeja kautta aikojen.

pappa aloittaa. mä kaivelen hanskalootaa. jos vaikka sattuisin löytämään jotain muuta musaa kuin esa pakarisen viisuja. mua oksetta koko severi vitun suhonen.

- kaikkea on turha yrittääkään runnoa yhden asiasanan alle.

pappa jatkaa

- mulle ja mun kiveksille pitäisi riittää myös kysyntää. jota ihastellessa nartut vois rauhassa viitata nietzscheen ja utilitarismiin niin paljon kuin sielu sietää.

- mitä vittua sä selität?

- yritän tässä valaista tässä tietämättömyytesi yötä muutamalla ajatuksella. mutta jos kysyit mihin me olemme matkalla mun totaalisen siistillä nissan insanityllä juuri nyt vastaus on taivaaseen.

- taivaaseen?

- joo.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti