tiistai 26. heinäkuuta 2011

kummallisia juttuja

naisen sirot kädet on verhottu synteettisiin tehdapuhtaisiin käsineisiin
ei allergisoiviin
koko on S

se ojentaa mulle virtsanäytepurkin
ja neuvoo miten näyte annetaan oikeaoppisesti
siihen kustaan keskivirtsaa
se painottaa sanaa
keskivirtsa

nainen tuijottaa koko toimituksen ajan mua vessan oven ikkunasta
mun yläpuolella on peili
siitä se näkee
etten mä yritä mitään
mahtaako sillä olla vaivaantunut olo?
vai opetetaanko niille koulussa miten tällaisiin asioihin suhtaudutaan etäisen korrektisti?

mä kusen kipon piripintaan
ja ojennan sen sille kuin lahjan

terveyskeskuksen tupakkapaikalla nuori mies puhuu itsekseen
joku myrkyttää
öisin sen huoneen ilmaa

se on helppo uskoa

täällä tapahtuu kummalisempiakin juttuja
yhtenään

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti