keskiviikko 27. heinäkuuta 2011

autoista, hajoavasta maailmasta ja Uusista Tytöistä

tuntuu ettei koskaan ole oikea hetki hankkia uutta autoa
joidenkin arvioiden mukaan
uuden auton arvo putoaa neljässä vuodessa puolella

mä olen käynyt saksassa
länsipuolella kadut haisi kuselta
berliinin muuria oli silloin vielä jäljellä
itäsaksan puolella lojui hylättyjä Trabantteja
siel oli ihan maailmanlopun fiilis
juotiin halpaa tölkkikaljaa
ja pällisteltiin
oltiin luokkaretkellä
ei saatu pillua

ala-asteella meidän luokkaan tuli viidennellä Uusi Tyttö
se oli todella laiha
sellai aneemisella tavalla
mun piti avata sille kraana kun se ei saanu sitä ite auki
se lähetti mulle kirjeen
mä en koskaan lukenut sitä
häpesin
en itsekään tiedä mitä

mä näin sen Martin K-kaupassa muutama vuosi sitten
se näytti hyvältä
mä ostin kolme olutta krapulaan
ja askin Cameleita
näytin kauheelta

se ei enää kirjoittanu mulle
vaikka silloin mä olisin lukenut ja vastannu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti