perjantai 8. heinäkuuta 2011

Galaktisen Liiton aaveet

holy roller jones ja cornbread istuvat baarin jakkaroilla. paikka on tavallinen vitun läävä. jukeboksista vanhan maan country and western -paskaa. viimeinen raja nostalgiaa, koko hela hoito. himmeässä savuisessa ilmassa savuke ja olut hologrammit näyttää oikeastaan ihan siisteiltä. ei niin korneilta kuin voisi kuvitella. mä olen muutamalla askeleella niiden paskiaisten välissä. cornbread nostaa päätään ja yrittää kohdentaa katsettaan muhun. onnistuu lopulta ja yllättyy ei-iloisesti.

- mitä sä tääl..

kysymys jää kesken kun mä tempaan takkini alta taikavarvun ja pitelen sitä hellästi peukaloiden ja keskisormien välissä silmät puoli ummessa. holy rollerkin näyttää laskeutuvan planeetan ilmakehään juuri sopivasti kuulemaan seuraavan lauseen

- tsekatkaas jäbät mun uusinta uutta biotech-taikavarpua. se etsii onglemia. oho, nyt jäbät väräjää kummasti.

molemmat juhlaidiootit tuijottaa värisevää taikavarpua. mä päästän sen putoamaan baarin maalattialle. molempien kysyvä-katse seuraa varpua. sillä välin mä olen vetänyt mun macheten esiin ja isken holy rolleria otsaan. jätkän pää halkeaa hieman ja verta sekä aivonestettä purskahtaa ilmaan. jätkän jalat ja kädet alkaa väristä ja se nostelee polviaan korkealle. vitun holy roller, tosiaan. mä tempaisen macheten uudestan cheesyn otsaan ja jäbä menee veltoksi. se putoaa lattialle toinen puoli päästä repsottaen vitun kuvottavasti. cornbread ulisee sikiöasennossa lattialla ja on kussut alleen.

- aaveet, antaa kuulua. kaikki.

mä sanon cornbreadille ja mun ääni on rapea. jukeboksi alkaa sylkeä jotain tarinaa sue nimisestä pojasta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti